دوستان

۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

قوانین طلایی جهت ارتباط با آقایان ( ویژه‌ی بانوان )



1) قانون عرق:
مرد باید بوی عرق بدهد. هیچگاه فراموش نکنید مردی که مرد باشد اجازه نمی‌دهد که بوی عرق تنش را آلوده به بوی عطروادکلن نمایند.همان‌طورکه می‌دانید از قدیم در مورد کد یمین و عرق جبین سخن بسیار گفته‌اند. البته عرق هم انواع و اقسام دارد که فعلا در این مقال نمی‌گنجد. لذا هرگز به مردی نگویید که بوی عرق می‌دهد چون ممکن است سرخورده شد، عطای کارکردن را به لقایش ببخشد و گوشه‌ی عزلت اختیار کند.

2) قانون گلوله:
هرگز مانع انگشت در دماغ کردن پسران نشوید‌. این کار یکی از تفریحات سالم جنس مذکر است که در نهایت درصورت خشک بودن پس از گلوله کردن به‌ پرتاب آن منجرشده و در صورت تر بودن به زیر موکت یا فرش چسبانده می‌شود.توجه داشته باشید که پس از این‌کار آن‌ها با روحیه و شاداب به نزد شما بازمی‌گردند.و دست در دست شما می‌گذارند.چنانچه آن‌ها را از این تفریحات سالم منع کنید امکان دارد که توسط دوستان ناباب به دام اعتیاد گرفتار شوند.

3) قانون گلزار:
بانوان گرامی توجه داشته باشند که هرگز به محبوب خود در مورد خوشتیپی و زیبارویی محمدرضا گلزار چیزی نگویند. اصولا تمام مردهای ایرانی به این موجود کریه‌المنظر آلرژی دارند. این آقای ایرج قادری هم با کشف گلزار بی‌ریخت، خودش را خسر الدنیا والاخره کرد.

4) قانون نفی سنباده:
هیچ‌وقت به پسری که قصد بوسیدن شما را دارد نگویید که اول ریش و سیبیلش را بزند و به اصطلاح شش تیغه کند زیرابا این کار شما درخلقت خدا دخالت خواهید کرد. شما با بوسیدن یک مرد ریشو لذت بوسیدن یک مرد واقعی را تجربه می‌کنید. سوسول بازی را کنار گذاشته و از به کار بردن اصطلاحاتی چون‌: مثل جوجه‌تیغی شدی یا مثل سنباده شدی اکیدا خودداری کنید چون عواقب جبران ناپذیری برای شما در پی خواهد داشت.

5)قانون غیرت:
قانون غیرت یکی از قوانین پایه برای آقایان قلمداد می‌شود. البته این قانون به اشتباه توسط بانوان قانون حسادت نام گرفته است. جماعت نسوان باید توجه داشته باشند که آقایان حتی در مورد صحبت شما با محارمتان هم غیرتی خواهند شد، پسر عمو و پسر خاله و همسایه که جای خود دارند.

6) قانون عدم قطعیت B.M.I :
در مورد آقایان هیچ قطعیتی در مورد B.M.I وجود ندارد. اصولا مرد باید اندکی شکم داشته باشد. این موضوع از قدیم در میان کلیه‌ی جوامع وجود داشته و پسندیده بوده است و حتی دراین مورد آورده‌اند که : مرد یا باید شکم داشته باشد یا سیبیل‌. لذا تاکید می‌کنم که از نظرجنس مذکر هرگونه اشاره و صحبت در مورد بزرگی شکم درحقیقت زیر سوال بردن مردانگی تلقی خواهد شد. بانوان محترم باید توجه داشته باشند که اصولا عده کثیری از آقایان استخوان‌بندی شکمشان درشت است.


-با تشکر از تخته شاسی که مرا در نوشتن این پست یاری کرد.


80 comments:

بهانه گفت...

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟
#
کلیه قوانین از طرف من و همسرم تایید میشود!
(آیکون مجمع تشخیص مصلحت قوانین)!!

م. گفت...

لوووووووول
حاجی عااالی شد. دمت گرم.
خداییش ما چه موجودات لطیفی هستیم. اینا حالیشون نیست.

م. گفت...

بهانه @
اگه یادت باشه اون موقع ها هم پست میذاشت فرار میکرد. این منننننننن بودم که جواب کامنت هاتون رو میدادم. مننننننننننننن

ازلی گفت...

جالب بود .استخوان بندی شکم رو خوب اومدی :)))))

نویسنده مهمان گفت...

@بهانه
حالا مگه چشه؟
این قوانین کاملا بررسی شدن. شما هم که تایید کردید. پس همه چی حله.

....

@میلاد
مردها موجودات لطیف ناشناخته.

....

@ازلی
استخون بندی شکم یه حقیقته که توسط پزشکان تایید شده.

جادوگر گفت...

تو و میلاد که هم‏فکر بشید ببین دیگه چی از آب درمیاد !!!

واقعاً گُلدن رول که میگن همینان !!!


راستی یه سوال میلاد دقیقاً تو رو چجوری یاری کرد؟؟؟ :دی

جادوگر گفت...

میلاد @

یکی شوماها موجودات لطیفی هستین، یکی کروکدیل‏ها !!

هووووووووووووووووووووووق

م. گفت...

جادوگر جون @
من برای ایشون دعا می کردم. لووول

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

اون یکی وبلاگ عمرش تموم شد دیگه؟

جادوگر گفت...

میلاد @

حاجی تقبل الله !

حاجی دست مار َم بگیر ! لوول

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

شیرین کاری زیاد دارین که
بفیشم می گفتی خوب
لول

نویسنده مهمان گفت...

@جادوگرجون
میلاد کمکش معنوی بود.

.....

@بنفشه
از اون یکی وبلاگ متاسفانه فقط پستهاش به جا مونده اون هم فقط توی گودر

پـریـســــــــ آ گفت...

استخوان بندی شکم :))
....
عالی بود...عالی

حیاط خلوت گفت...

یعنی ویوا شماره یک !
بالاخره یکی از خودشون اینا رو گفت ما که می گیم می گن سوسولی

به همه اینا مسواک نزدن و آروغ زدن در جمع رو هم اضافه کنید. انگشت کردن توی گوش و تماشای محتویاتو مالیدنش به پاچه شلوار هم که جزو اوجب واجباته !

درسا تيتان گفت...

"مرد بايد يا ريش داشته باشد يا شكم"
اولا كه كو مرد؟
ثانيا بايد اضافه كنم كه اگر هيچ‌كدام را نداشته باشد پسر سوسول نام گرفته و اگر هر دو را داشته باشد آخوند نام‌گذاري مي‌شود!

م. گفت...

حیاط خلوت @
تو با جنس مذکر خصومت شخصی داری. من میدونم.
بنده از همین تریبون اعلام میکنم که اسیر این نمایشنامه خطرناک نمیشم. اینا همش صحنه سازیه. ماها خیلی تمیز و خوش بو هستیم.
این پست رو نوشته که دوست و دشمنمون رو بشناسیم که شناختیم. لووول

م. گفت...

درسا تيتان @
تاریخ رو تحریف نکن. اغتشاشگری و نشر اکاذیب اصلن توی وجودت نهادینه شده.
حاجی گفت: "مرد باید یا سیبیل داشته باشه، یا شکم" در غیر اینصورت مرد نیست. ریش زیاد ربطی به مردونگی نداره

درسا تيتان گفت...

ميلاد@
الان اين‌ها را كه گفتي ياد محسني ا‍ژه‌اي افتادم! باور كن

روزانه های یک دوشیزه گفت...

و مهندس پنگولی را میلاد آزاد کرد....!

روزانه های یک دوشیزه گفت...

یه قانون دیگه هم هست:

مرد باید دهنش بو بده... بوی آبگوشت و پیاز بده... بوی گربه مرده بده...

آورده اند که بوسیدن چنین مردی یکی از لذائذ بهشتی محسوب می شود*

مـژده (جمع دخترونه) گفت...

وااای تو کجا بودی ! من چندباری اومدم یا وبت رو پاک کرده بودی یا چیز دیگه :|
خلاصه بازگشت غرور آفرینت رو به جامعه ِ بلاگستان تبریک میگم :)

م. گفت...

دوشیزه @
این جمله فوق العاده بود. لوووول

ايرن گفت...

عجب ... اين جوريه ؟!؟!‌

..... گفت...

مرسی عالی بود

نویسنده مهمان گفت...

@پـریـســــــــ آ
چرا همه فقطط اخر پست رو می خونن
:-(

.....

@حیاط خلوت
محتویات گوش مردا مثل عسل می مونه. حسودیتون می شه؟

.....

@درسا تیتان
نمی تونید مثل ماها از هر انگشتتون یه هنر بریزه لجتون گرفته؟
یه کم منطقی باشید لطفا

.....

@روزانه های یک دوشیزه
ایشالله خدا یکی از این لذائذ بهشتی رو نصیب شما کنه.
تو تا حالا منطقی ترین عضئ جامعه نسوان بودی.
بهت تبریک می گم

.....

@مـژده (جمع دخترونه)
ورزشکاران دلاوران نام آوران به نام یزدان پیروز باشید
ممنونم دوست عزیز

.....

@ایرن
فکر کنم همین جوریه. یعنی تا حالا که این جوری بوده.

.....

@میلاد
با تشکر از حمات شما در ارائه ی پاسخ های درخور و دندان شکن

.....

@RDK
چاکریم حاجی. ممنونم از حضورت

..... گفت...

همیشه به یاد دوستان هستیم
سربلندباشی

فرناز گفت...

جا داره که اینجا اعلام کنم :
هووووووووووووووووووووووق

فرناز گفت...

می دونی اگه شما آقایون اینطوری هستید ایراد نداره مهندس ما خانوما هم براتون بعد ازدواج یه دوره آموزشی میذاریم تا بتونیم تحملتون کنیم

آخه توی این دوره زمونه کی از گلزار خوشش میاد
حالا اگه جرج کلونی بود یه چیزی
ولله

مهگل گفت...

اه اه خوبه خودتم مردی ها!

ببینم این کسی که این چیزا رو میگه کیه؟

راستی من با فرناز هم موافقم کاملا!

بیا توی وبم

مهگل

م. گفت...

بیا توی وبم

مهگل


لووووووووووووووووووووووووول
حاجی بیا برو تو وبم !!

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

به‌به....پنگول آمد و بوی عمبر آمد...
رفق تمامی قوانین رو قبول دارم...البته قانون دوم شامل من نمیشه به جون خودم...از کثیف‌کاری بدم میاد...اما قانون غیرت به شدت شامل حالمه و البته ریشو بودن و اینا

نویسنده مهمان گفت...

@فرناز
شماها سلیقه ندارید . هنرپیشه ی مرد یعنی بن کینگزلی و لا غیر

حالا شما مارو تحمل کردید . آقایون با سوسول بازی هاتون چطور کنار بیان؟

.....

@مهگل
با طناب فرناز نرو تو چاه .
رفتم تو وبت

.....

@میلاد
مگه بیکارم برم تو وب مهجور تو؟

.....

@بابا لنگ دراز پنج فوتی
حاجی جهت حفظ قوانین به ظاهر هم که شده همه رو قبول کن

سامان گفت...

D:

فقط همینو میتونم بگم!

ریحانه گفت...

(آیکون گریه و خاک بر سرک شد!!)
وای ! شوهر من مرد نیست! چه خاکی بریزم تو سرم!
ادوکلنش که اول از خودش میاد تو خونه!
اصلا نمیدونه دماغش کجای صورتش هست!
تو زشتی روی گلزار رو کم کرده!
4 تا ریش طلایی داره که در نیامده بیچاره رو سر به نیست میکنه!
اصولا از هفت دولت آزاد میباشم!
از همه بدتر ! نیم مثقال چربی نداره !!!
ای خداااااااااااااااااااااا!

فرناز گفت...

کی؟
بن کینگزلی؟


نه بابا خوش سلیقه ، خیلی دوسش داری خودت برو بگیرش
ولله

جادوگر جون گفت...

پس از ورژن جدید میثم هم اکنون شاهد ورود ورژن جدید بردیا خ ملقب به پنگول سیبیل- شکم می‏باشیم، ولی یه لِو ِل دندان شکن تر !!! :دی

با قابلیت پاسخ دهی ِ کمتر از ورژن ِ جدید میثم در روز :دی


اینجا می بینیم که پنگول قابلیتاش بیشتره با اینکه باشگاه هم نمیره، آفرین :دی

میثم الله‌داد گفت...

درسته که من نتونستم کمکت کنم، ولی تو باید از من به خاطر تحمل کردن تو تشکر می‌کردی.

میثم الله‌داد گفت...

پستی که فردا می‌خوای توی مینی بذاری رو می‌خرم. چند می‌فروشی؟

نویسنده مهمان گفت...

@سامان
;-)

....

@ریحانه
شما احتمالا تازه ازدواج کردید. ایشون دارن تقیه می کنند فعلا.

....

@فرناز
من بن کینگزلی رو به عنوان الگو بهت معرفی کردم. می تونی افراد دیگه ای رو تو همون مایه ها انتخاب کنی.

....

@جادوگر جون
ما اینیم دیگه
;-)

....

@میثم الله داد
اشتباه به عرضتون رسوندن حاجی . من دارم شما رو تحمل می کنم.
پست رو هم نمیرفوشم.لوووووووووووووووول

مستر افشین گفت...

با اینکه بعد از مدت طولانی داری می‌نویسی ولی خیلی خوب شده ....

حالا خودتم از این ترفندا استفاده می‌کنی ؟

فکر کنم مشخصاتت رو گفتی :)

زشت گفت...

خوشم می یاد از خود آگاهیت!
من یه دوست پسری دارم به استاد راهنمای منم حسودی می کنه!
آخه چرا اینقدر حسودی می کنین؟

وارش گفت...

سسسسسسسسسسسسسسلام
ای جان تو کجا بودی .دیدم اومدی توی وبلاگم از خوشحال ردبول شدم که بال در میارن .. ببین وبلاگت رو بستی رفتی ولی من لینگت رو نگه داشتم تو پیوندهام همیشه می دیدمش میگفتم معلوم نیست این بی وفا چرا رفت ..
خوشحالم که اومدی

مريم گفت...

اه اه!!

در مورد قانون گلزار
گلزار كه خوبه
مردا به كريه تر از اينا هم حسودي ميكنن!

عطر:
پس چرا خانوما ان تومن پول عطر ميدن واسه شما؟؟؟
خدا رو شكر كه من تا حالا ازاين غلطا نكردم!


استخون بندي شكمو خوب اومدي :)))

تازه
كاش فقط همينا بود
كاش فقط با چند تا قانون ميشد آقايون رو تحمل كرد
خيـــــــــر
زهي خيال باطـــــــل...!! :))

یک عدد وکیل نیمه دیوانه گفت...

wow
پنگوووول کجا بودی آخه!؟ :دی
عجب!!!!!!!!
دیدم تو وبلاگ عر عر کامنت گذاشته بودی تعجبیییییییییدم
تازه میخوام برم پستاتو بخونم :دی
خوب شد برگشتی
لینکت میکنم ! :)

یوتاب گفت...

سلام مهندس
خوبی؟
چه عجب ما بالاخره شما رو پیدا کردیم
راستش این مدت که نبودی من فکر میکردم وبلاگت کار دستت داده!!!
خدا رو شکر که سالم و سرحال برگشتی

میگما!!! حالا اگه یه کدوم از این شرایطو یه خانم داشت کدوم یکی از شما مردا حاضر بودید یه ساعت باهاش وقت بگذرونید چه برسه به یه عمر؟؟؟؟؟
دی:

یوتاب گفت...

با افتخار اینجا لینک شد

SDF گفت...

والا عطایش زا به لقایش بخشیدیم!
بعد از کاوش با دست مواد خشک یا تر ،دست در دست یار نذارن نمیشه دیگه؟ :))

نویسنده مهمان گفت...

@مستر افشین
باعث دلگرمیه. داشتم از خودم ناامید می شدم.
بالاخره آدم باید حس کرده باشه تا بتونه بنویسه دیگه.

.....

@زشت
دوست پسرت مرده. قدرشو بدون.

.....

@وارش
مخلص همشهری خودم هم هستم.ارادتمندم.

.....

@مریم
ما تحمل پذیرترین خلقت خدا هستیم.
این وصله های خوش بویی به ما نمی چسبه.

.....

@یک عدد وکیل نیمه دیوانه
خوشحالم از حضورت رفیق. پاینده باشی.

.....

@یوتاب
اکیدا وشدیدا خوشحالم از حضورت.
خب مرد یعنی این. زن هم یعنی اون.
مردان مریخی زنان ونوسی رو نخوندی؟
;-)

.....

@SDF
نه مزه ش همونه.

نازگل گفت...

من نمیدونم چرا خدا عوض همه چی به شما جماعت ذکور اعتماد به نفس کاذب داده D-:
قانون اول و دومت به شدت مغایر با قوانین حقوق بشره ! :-))

قانون سمباده و غیرتت خیلی باحال بود ...

پـریـســــــــ آ گفت...

آخه چون مورد آخر نزدیکتره بیشتر تو ذهن می مونه !!

پـریـســــــــ آ گفت...

حیاط خلوت هم راس می گه :))
مگر اینکه خودتون بگین عسل !

ریحانه گفت...

مهندس !بدبختی یکی دو تا نیست!
4 سال تموم شد رفتیم تو 5 سال! اگه تا اخر عمر تقیه کرد چه خاکی بریزم تو سرم!

زشت گفت...

در حاشیه این پست من رسما اعلام میی کنم ییک مرد هستم!

زشت گفت...

در ضمن من پی بردمم که این پست به مناسبت روز مرد نگاشته شده است!

ناشناس گفت...

حاجی روزت مبارک. ایشالا سایه ات همیشه بالا سر پسر گلت باشه و همیشه بوی عرق بدی. حاجی ایشالا سیبیلت همیشه چرب باشه و کمربندت زیر شیکم. حاجی سیل اشک دیگه نمیذاره چیزی بگم....
حاجی روزت مبارک

"از طرف یک نفر که نخواست نامش فاش شود"

راستی حاجی! اگه گفتی من کی ام بخدا میام یه ماچ آبدار بهت میدم. به جان خودم

نویسنده مهمان گفت...

@پـریـســــــــ آ
گفتم نکنه فقط آخر رو می خونند ملت

....

@ریحانه
ما مردها گاهی خودمون رو فدا می کنیم و برای پیشبرد اهداف جماعت ذکور تا آخر عمر تقیه می کنیم.
خدا چنین مردان پرصلابتی رو برای جامعه ی مردان حفظ کنه.

.....

@زشت
شرمنده هیچ راهی نداره.
روز مرد مبارک

.....

@ناشناس
تو که تابلویی بابا .الان همه فهمیدن کی هستی.
یه خورده کمتر ضایع بازی در می آوردی.

ریحانه گفت...

یعنی تا آخر عمر باید بسوزم و بسازم ؟؟؟ عیب نداره برای حفظ ابرو به پای یک نا مرد !!! صبر میکنم!

جادوگر گفت...

بعله

تولد ِ روز شما مبارک .. دس دس

باشد که از این به بعد پدر بهتری باشی :دی

ریحانه گفت...

روزت مبارک. امید وارم تو یک مرد باشی!

مريم گفت...

روزت مبارك مهندس
ميشه زير كامنت دوست بالايي ايضن بذارم؟...

كاش مردها ياد بگيرن كه مرد بودن برابر با زن نبودن نيست!!!

عيد همگي مبارك
راستي فرناز فرفري اومد اينجا
از طرف من تحويلش نگير
بعدن حساب ميكنم :))

درنین گفت...

سلام

از نصایح پدرانه شما ممنون.

بهترین ها

سارا گفت...

خوب حاجی این قوانینت به جا مطرح شده اما نظر بنده :

از قانون اول متنفرم ... یعنی از بوی عرق مرد ها هر جورش که می خواد باشه بی تعارف همون جا و همون لحظه که بوش به مشامم برسه روم به دیوار ، گلاب به روتون...

اما قانون 2 و 3 پهن شدم از خنده ....

قانون 4 امتحان نکردم و نظر ندارم

قانون 5 که یه جورایی خانم ها مقصرن ( این حرکت آقایون رو به جای حسودی میذارن جای عشق و علاقه )

و اما قانون 6 که من عاشقشم ..... کی بدش میاد فکر کن بتونی واسه خنده راه بری بزنی توی شکم یه مرد چقدر با نمک میشه :)

سارا گفت...

روز مرد بر شما مبارک

ناشناس گفت...

مرد حسابی سفسطه نکن. بگو کی هستم اگه راس میگی

م. گفت...

من هرگونه ارتباط با ناشناس رو محکوم میکنم و از مسئولین محترم قوه قضاییه میخوام جلوی این اقدامات ساختار شکنانه رو بگیرن.

مستفا گفت...

چشم ما به جمال شما روشن شد حریف
دلتنگ نوشته هات بودم
نمی‌دونستم اسباب کشی کردی

درسا تيتان گفت...

مهندس بابا اين نظرات وبلاگت رو درست كن، همشون كج و كوله ميان!

درسا تيتان گفت...

تازه هر نظر هم بايد دو بار بفرستيم تا منتشر شه، دفعه اول ارور مي‌ده!

Unknown گفت...

بزن اون دست قشنگ رو به افتخار تمام آقایون
والا به خدا لنگه نداریم!!این خانوما هم همش از حسودیشونه که ایراد میگیرن!!

ریحانه.فندق 70 کیلویی گفت...

به خدا فهمیدیم. درس جدید!!!

dorsa titan گفت...

ah! mohandes bia ye chi benevis dg! chera har shish mah yebar miyay?

نازی گفت...

هه

جادوگر جون گفت...

پنگول رفت تا سال دیگه همین موقع :دی

منتظرت می مونیم اشک ِ پشت سر مسافر و اینا :دی

سوگلی تازه عروس گفت...

واقعن خیلی درسهای خوبی به ما دادی

کانون زندگیمان مستحکم شد با این قوانین طلایی

یاسمن.الف گفت...

آها داری دسته بندی مرد های منقرض شده در چند دهه ی پیش رو می گی مهندس ؟!

آره بابا . عجب مردای زاغارتی بودن . خدا رو شکر که دیگه نسل شون منقرض شد . یه گونه های معدودی ازشون مونده که جرأت رونمایی از خودشونو ندارن . به هر حال کتک خوردن درد داره . حق دارن

:D

یاسمن.الف گفت...

راستی مهندس
من تمام نظرات رو مثل همیشه ها نصفه می خونم .

BānØØЎê ĢĦām گفت...

وای :)))
عالی بود :))
قانون زیر بغل رو یادت رفت که باید زیرپوششون زرد باشه :دی

aimable گفت...

پنگول جان
این بید که من دارم تا 6 ماه دیگه میرم اما رفقام دعا می کنن نشه

وارش گفت...

این نظر رو پاک کن برای چی تایید شد !

aimable گفت...

بس که نیامدی دلمان غنج رفت....

ارسال یک نظر