دوستان

۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

افاضات3

- کم کم حالم دارد از این موضوع که : هر وقت به من نیاز دارند فی الفور حاضر می‌شوم -آن هم بی‌منت و چک و چانه- به هم می‌خورد خورد. گاهی اوقات حتی پیش از آن‌که به من بگویند در محضرشان حضور پیدا می‌کنم و به اندازه ی توانم سعی و تلاشم را انجام می‌دهم .
شاید بگویید که : آفرین برتو ای پسر گوگوری مگوری . ولی حقیقتش همان طور که گفتم دیگر به شدت این وضعیت برایم حال به هم زن شده است.
وقتی همیشه حاضر باشی . بعد از مدتی این همیشه حاضر بودن را به مانند یک وظیفه برای تو تلقی می کنند. حتی شما هم که تا چند لحظه پیش مرا مفتخر به لقب گوگوری مگوری نموده اید، بعد از مدتی ، دیگر مشاهده ی چنین رفتاری از من برایتان عادی خواهد شد. لذا تصمیم گرفتم که تغییری ایجاد کنم تا این طرز تفکر ِ وظیفه بودن را عوض کنم . می دانم که این موضوع هم برای من و هم برای دیگران سخت است ولی من تصمیم خودم را گرفته ام : از امروز من خود را چُس خواهم نمود.


2- در یکی از قسمت های سریال دکسترکه همه دور یک میز نشسته و درحال غذا خوردن هستند . بقیه متوجه می شوند که کُدی (پسر یچه ی داستان) میل به غذا ندارد .و از او علت را جویا می شوند.
آستور (خواهر بزرگتر کُدی ) می گوید:
اون می ترسه اون قصابه ( قاتل سریالی شهر میامی ) بگیردش.
دکستر رو به کُدی :
یادت باشه که اون فقط آدمای بد رو می گیره.
کُدی :
من امروز بد بودم. یه توپ به طرف تامی پرتاب کردم.




3- ساعت از نیمه شب گذشته بود که تلفن زنگ زد. رییس مستقیمم پشت خط بود و برای برنامه ای که فردا قرار بر اجرای آن داشتیم برایم دستور العملی خواند. البته برخلاف دفعات قبل اینبار پیشاپیش توضیح داد که این دستورالعمل را رییس بزرگ پس از ساعت ها تلاش تهیه کرده و به وی داده تا جهت اجرا به من ارائه کند.
وقتی برنامه رابرایم خواند . لحظه ای مبهوت ماندم . برنامه ای بی نهایت مضحک بود که حتی فردی با سابقه ای یک روزه هم متوجه غیرقابل اجرا و خنده دار بودن آن می شد . و من خنده ی بی صدای رییس مستقیم خودم را نیز از پشت تلفن می شنیدم.
مثال ملموسی که می توان برای این دستور گفت : مسابقه ی مچ انداختن بین یک فرد 120 کیلو و قهرمان زیبایی اندام جهان ، با یک فرد 55 کیلو و آماتور است.
با خودم فکرکردم که وقتی انتخاب افراد بر اساس شایستگی ها نباشد .به این گونه اتفاقات نباید خندید . باید گریست.





...................................................................................................................................




توضیح نوشت : چون هیچ عکس ثبت شده ی مستندی از جناب [...] وجود نداشت من به ناچار نزدیکترین عکس به ایشون روبرای این پست انتخاب کردم.
عید نوشت : پیشاپیش عید فطر را به همه ی شما دوستان تبریک می گویم و امیدوارم که طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد. هر چند سخت بود ولی بالاخره تمام شد و البته من طبق عادت مالوف از هم اکنون به فکر سال بعد هستم که روزها بلندتر هم می شوند.
فوتبال نوشت :مسابقه ی دیروز استقلال - استیل آذین پخش مستقیم نشد . الله اعلم.
هارد نوشت : هارد پرتابلم دچار مشکل شده و بالا نمی آید . تا وقتی تعمیر نشود حال و روز خوشی ندارم.
نفت نوشت : شنیده شده وزیرنفت جدید ، در مباحث خود نفت را بر اساس لیتر بیان می کند. یاد دوران کودکی افتادم که واحد نفت برای ما پیت بود.
قدس نوشت : سبز سبز سبز سبز
ابطحی نوشت : می گویند که ابطحی در بین افرادی که دیروز به سید محمد خاتمی حمله ور شدند دیده شده است.


0 comments:

ارسال یک نظر