دوستان

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

خود اقراری‌های من

به واسطه‌ی دوست بزرگواری به مجلس خود اقراری دعوت شدم.
این شما و این هم خود اقراری‌های من. چه کوتاه و چه بلند.

بدترین اتفاق: خدا پدر مادرتان را برایتان نگه دارد.
خوب‌ترین اتفاق: تعارف کردن آدامس به همه -در یک جمع دوستانه- الا به کسی که بعدها عیال جان شد و با همین عمل شنیع در ذهنش برای همیشه ثبت شدم.
بدترین تصمیم: رد پیشنهاد پدرِخیاطِ دختر همسایه که گفته بود در صورتی که دامادشان شوم برایم لباس زورو خواهد دوخت.
بزرگ‌ترین پشیمانی: خب وقتی بدترین تصمیم را گرفتم طبیعتا به دنبالش بزرگترین پشیمانی سراغم آمد.
فرد تأثیرگذار زندگی: دوست دوران کودکی‌ام که دوست دخترش را به من بخشید و با این کار بخشندگی را به من آموخت.
آرزوی زندگی: ان‌شاءالله با اجرای طرح تهوع اقتصادی وضعم آن‌قدر خوب می‌شود که با تصویب لایحه حمایت از خانواده بتوانم نقش کوچکی در اعتلای ایران اسلامی داشته باشم.
اعتقاد به معجزه: اف بر ما و هم‌نسلانمان که علی‌رغم درک معجزه هزاره سوم باز هم به معجزه بی‌اعتقاد باشیم.
اعتقاد به خوش‌شانسی: وقتی در چت‌روم یاهو از بین آن‌همه آدم برای عیال‌جان پیغام فرستادم فهمیدم که عیال جان چقدر خوش‌شانس بوده است. از آن روز به شانس اعتقاد پیدا کردم.
خیانت: برای آقایان مشکلی ندارد. ان‌شاء‌الله لایحه که تصویب شد قانونی‌اش هم می‌کنیم.
عشق: مفهوم دستمالی شده‌ای شده‌، من دیگر دستمالی‌اش نکنم بهتر است. اصولا دستمالی کردن خوب نیست، قباحت دارد.
دروغ: یک سال و اندی‌ست دیگر دروغ کوچک نمی‌گویم.ایمان آورده‌ام که دروغ هرچه بزرگتر باورش آسان‌تر.
از که بدم می‌آید: از کارل فریدریش گوس که با «قوسِ گوس‌»اش یا به قول استاد ترک زبانمان: «گوس گوس»اش، باعث شد دو ترم موفق به پاس کردن فیزیک دو نشوم. لعنت خدایان بر تو باد.نمی دانید برای بار سوم چه استرسی داشتم. جناب گوس تمام آبروی چندین ساله‌ام را داشت به باد فنا می‌داد. البته پایه‌ام قوی شد.
تا به حال دل کسی را شکانده‌اید: متاسفانه در دومرحله با حمایت پیدا و پنهان ایادی داخلی و خارجی استکبار دل فردی را شکانده‌ایم .‌خدا از سر تقصیراتم بگذرد.
دلیل انتخاب اسم وبلاگ: این اسم با توجه به ملاحظات کنسیوپکتالی در واکاوی نظرات کرازماتیک زیدکوویچ انتخاب شده.
از بچه‌های وب چه کسی را بیش‌تر دوست دارید؟ بدون هیچ توضیح اضافه آقای کمالی. یعنی من دیوانه‌ی این مرد هستم. هر وقت دلم از سختی‌های روزگار می‌گیرد به وی پناه می‌برم. خدا ایشان را برای وبلاگستان فارسی حفظ کناد. الف دعا رو حال نمودید؟
تعریفی از زندگی خودم: کسی که می‌دانست چه می‌تواند باشد ولی نخواست که آن چیزی که می‌دانست می‌تواندباشد‌، باشد.
خوش‌بختی: آن‌هایی که زیاد فکر می‌کنند کمتر احساس خوش‌بختی می‌کنند.


این واژه‌ها یادآور چه چیزی برای‌تان هستند؟
هلو: وزیر بهداشت / قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید.
خدا: EYES WIDE SHUT، همین.
امام حسین: مظلومیت در زمان خود و مظلومیت بیشترش در زمان حال/ آقا یه کم بیشتر بریز واسه مریض می‌خوام.
اشک: پسرکی که کنار در مهدکودک به مادرش می‌گفت: مامان نمی‌دونم چرا این‌جا می‌رسم از چشمام واسه خودش اشک میاد. مدیونم هستید اگر فکر کنید آن پسر بچه من بودم.
کوه: از پشتش برای تحقیر استفاد می‌شود. جلویش را نمی‌دانم.
فرار از زندان: اعتقاداتت را زیر سوال ببر و از زندان وبلاگ آپ کن. نیازی به فرار نداری. رهایت می‌کنند.
هوش: مدیر راهنمایی‌مان سرِ صف صبحگاه پشت بلندگو داد زد: «این پنگول بی‌هوش کیه که تیزهوشان قبول شده و همه دارند دنبالش می‌گردند ولی خودش انگار نه انگار؟». پی‌نوشت: لذت بردید چگونه پز دادم؟
خواهر زن: عده‌ای معتقدند که خواهر زن، نان زیر کباب است. ما که نداریم. خلاص.
رنگ چشم‌هایم: رنگ چشمام خیلی عجیبه( با ابراز ارادت و علاقه به آهنگ چشماتِ مهرنوش که در این فضای نابهنجار موسیقی ایرانی با یک آهنگ ساده و دلنشین لذت را به من هدیه می‌کند).
رنگ مورد علاقه: همان رنگی که اخیرا انعکاس نورآبی‌اش می‌کند.
جواب تلفن و ارتباطات: نمی‌دهم. جواب تلفن را می‌گویم. لطفا مزاحم نشوید. ارتباطاتمان هم همیشه در حال پاره شدن توسط کشتی‌های عبوری‌ست. تعریفی ندارد.
کلام آخر: خدا‌وکیلی همه‌‌ی جوابا رو خوندی؟

ادامه‌ی بازی را از جانب خودم عقیم می‌گذارم. هر کسی خواست ادامه بدهد خبرم کند تا بخوانمش.

44 comments:

دیلماج بانو گفت...

خدا وکیلی همه جوابا رو خوندم. کلی شبمون رو شاد کردی :))))

نازی گفت...

مخسره

Elham گفت...

همه جوابا رو خوندم و از اونحایی که این بازی بدجور فراگیر شده احساس کردم با جوابای بقیه فرق داشت و در کل باحال بود !!!!

اُغلن کبیر گفت...

بله؛ می‌بینم که شما هم دعوت شدید.
اون خواهرشوهر بود نه خواهرزن. چرا سوال‌ها رو عوض می‌کنی؟

افسانه گفت...

EYE`S WIDE SHUTهمون فیلمی نیست که توش تام کروز با خانوم سابقش بازی میکرد راستی چه ربطی به خدا داشت؟

پناهنده گفت...

یعنی جواب مورد 13 خنده ای مشهودو نمایان بر لبانمان نشاند...

خدا این چت روما رو از جوانان غیور و سلحشوری مثل شما نگیرد که سبب بنیان خانواده شده است...
گرچه چت رومم چت رومای قدیم، نه مثل الان که همش شارژی شده !!!!!!!!

پناهنده گفت...

من هم با خواندن اراجیف آقای کمالی کمی انبساط خاطر پیدا کَردی یَم !!!!!!!!

مریم بانو گفت...

یعنی پنگول اگه عیالتان و عیالمان نبودند از جگر چنان فریاد "عاااااشقتم"ی برمی‌آوردم که مگووووو. ولی به خاطر عیالات نام برده لبخندی به گرمای خورشید تابان مشرق زمین بر لبان خویش نقش می بندانم و دست مریزادی بر شما تک پنگول عرصه نت می‌گویم، گفتنی.
:دی

یعنی مردم از خنده. منی که به این سوالا فکر کرده بودم و جواب داده بودم می دونم چقدر براش وقت گذاشتی. خیلی خوب بود. خیلــــــــی.

اشكان گفت...

ما را خوشحال نموديد. در محضر همايوني تعريفتان را مي كنيم.
:))))))

Slipper گفت...

نان لای کباب چیست دیگر؟مگر لای کباب هم نان وجود دارد و ما در این عمر چندین ساله ی همایونی متوجهش نشده ایم؟

میچیکو گفت...

آقا عالی بود!دَمتان گرم.بسی لذت بردیم.آقا ما هم انقدر لعنت میفرستیم به این گوس فلان فلان شده!شانسی شانسی 10 شدیم رفت.یعنی سر کلاس فیزیک دو مثل بز فقط کله‌مون رو تکون میدادیم.
من تو کف اینم که EYE`S WIDE SHUT ربطش به خدا چی بود؟یعنی خیلی فیلم خدایی بود؟؟؟از اون لحاظ که آره، خوب بود ولی خیلی +18 بود!
دلمون به حال اون کودکیتون هم خیلی سوخت، بمیرم الهی!
و در آخر:
یکی از بهترین جوابها واسه شما بود.آورین آورین.

میچیکو گفت...

راستی خود اقراری رو خیلی خوب اومدی!!

فاطمه گفت...

سلامممممممم مهندس
ایول مهندس بازیگر بعضیاش بدجوری فیلسوفانه مهندسانه بودو بعدشم تو چرا تحریف می کنی شب تاریک
ما که بازی کردیم خواهر زن نداشت
آخی چه بچه مهندس رمانتیک احساساتی........

حیاط خلوت گفت...

جالب بود. جواباتو تا آخر خوندیم.

اما فقط نفهمیدم که عیال با تعارف آدامس پیدا شد، یا از دوست مدرسه، یا پی.ام تصادفی چت روم؟ بگو به تو چه!

راستی سمپادی بودی؟ فامیل بودیم یعنی؟

ناشناس گفت...

آتیش نزدم ولی نفت روشون ریختم(همون هزار سال پیش نه الان)

مريم گفت...

خدا وكيلي وقت گذاشتم همه رو خودنم
اونم وقت باارزش من!!

نكات:
1- يادم باشه ازين به بعد تو مهمونيا آدامس همرام باشه
2- زشته قباحت داره! يه خط بعد از عيال جان در باره خياطه صحبت ميكني! بده!
3- اسم وبلاگو با دقت خودندم بلكه بفهمم چرا اسم گربه گذاشتي
ولي خيلي فهميدم جون خودم!
4- كوه و زندان و هوشو دوس داشتم :)
بخوصوص زندانو رندانه نوشتي مهندس!
5- تازه خواهر زن نون زير كباب
لاي كباب كه نون نداره!

اردیبهشتی ته نشین شده گفت...

خسته نباشید.جواب هاتون بسی تیزهوشانه بود.
کلی هم پز ریز و درشت توش بود اونم باز هوشمندانه.
یعنی کلا فهمیدم که شما تیزهوشی. لووووول

ناشناس گفت...

@دیلماج بانو
خداییش خیلی زحمت کشیدی . وقتی می نوشتم نمی دونستم چقدر نوشتم. وقتی پست کردم فهمیدم چقدر نوشتم.

.....

@نازی
خودتی.

.....

@الهام
چون فراگیر شده سعی کردم متفاوت بنویسم. خوشحالم که از دید شما هم متفاوت بوده.

.....

@اُغلن کبیر
خب شوهرم کجا بود که بخوام در مورد خواهرش بنویسم؟

.....

@افسانه
عنوان این فیلم بهدو صورت معنا شده تو ایران.
یکی : چشمان کاملا بسته
یکی دیگه : چشمان باز بسته
منظورم محتوای فیلم نبود.

.....

@پناهنده
کلی گشتم تا مورد شماره 13 رو پیدا کنم.
ممنونم شاید شماره گذاشتم واسشون.
راستی صداشو در نیار
;-)
در مورد چت روم های الان نظری ندارم.خیلی وقته نرفتم.
در آخر هم : کمالی دوستت داریم.

.....

@مریم بانو
ارادتمندم بانو. نظر لطفتونه.
خداوکیلی خیلی فسفر سوزوندم.
من اصولا نویسنده نیستم و قلم خوبی هم ندارم ولی با اینکه بخوام تو یه قالب خاصی بنویسم همیشه مشکل داشتم. مثل مسابقات داستان نویسی که میثم تو 360 برگزار می کرد( نمی دونم یادته یا نه). به هر حال امیدوارم که چیز خوبی شده باشه این پست.

.....

@اشكان
از محضر همایونی بپرسید کار آبرومندانه سراغ ندارن؟

.....

@Dampaiii
با توضیحی که مریم عزیز داد متن رو اصلاح کردم
نان زیر کباب
که عده ای معتقدند از خود کباب که غذای اصلی ست خوشمزه تر است.
امیدوارم در اعتلای فرهنگ ایرانی موفق بوده باشم. بوده ام؟ وکیلم؟
Dampaiii راضی شدی؟

.....

@میچیکو
پس پی گوس به تن شما هم خورده.
در مورد ربطش به خدا به جواب های بالایی مراجعه کنید.
در مورد یکی از بهترین جواب ها هم جایزه ما را بدهید برویم.
;-)

.....

@فاطمه
ما که شوهر نداریم تا خواهر شوهر داشته باشیم. گفتیم سوال هرز نرود.

.....

@حیاط خلوت
تو چت روم یافتیمش. بعد فهمیدیم که طرف آشناست و در جمع دوستانه در ذهنش حک شدیم الی ابد.
فکر کردی چرا گفتم خوش شانس بوده؟
تشکیک دیگری نبود؟
لووووووووووووووووووووووول

متاسفانه سمپادی بودم. یکی از بزرگترین اشتباهاتم همین درس خواندن در این مراکز مزخرف بود.

......

@افسانه
ای کاش اینجا در مورد پست نظر می دادی.

.....

@مریم
می گفتم یه جای کار ایراد داره.
ممنونم از توضیحت در مورد خواهر زن
درستش کردم.
خیر از جوونیت ببینی آبجی

.....

@اردیبهشتی ته نشین شدخ
البته دیگه منظورم این قدر هم هوشمندانه نبودااااااا
;-)

بهانه گفت...

اون تعریفت از زندگی رو خیلی دوست داشتم مهندس ..خیلی یه دلم چسبید

Unknown گفت...

در ضمن طی یک عملیات روانشناختی پیچیده دریافتیم که خوشبختانه هنوز پسرتون نتونسته جای مامانشو تو زندگیتون بگیره و این خیلی جای تبریک داره!

تعریفت از عشق هم تو حلقمون دی:
شاد باشید.

شلغم گفت...

همه جوابها رو خوندم
نسبت به تمام کسانی هم که در این بازی شرکت کرده بودند جوابهای بهتری داده بودید
البته عالی جواب داده بودید
خصوصا در موارد:
فرد تأثیرگذار زندگی:
اعتقاد به معجزه
خیانت
تا به حال دل کسی را شکانده‌اید که اخرش بود چون با خوندنش اشک من جاری شد
دی:
دلیل انتخاب اسم وبلاگ
که من الان بی هوشم
بسیار زیبا بود

یوتاب گفت...

عالی بود مهندس
ولی جوابای جدی ندادی ها. هر جا شد با شوخی از کنارش گذشتید یعنی در رفتید، فکر نکنید ما نگرفتیما

:دی

پاپیون گفت...

به جان خودم همه‌ی جواب‌ها رو خوندم.

جواب تلفن منو هم نمی‌دی؟

unborn گفت...

عالی بودند

کلی حال داد......خیلی با حال می نویسید....

ناشناس گفت...

@بهانه
ناقابل بود اصلا مال خودتون
;-)

.....

@شلغم
یعنی جایزه بزرگ به من می رسه؟

.....

@یوتاب
اینا جدی بودن. حالا شوخی در اومدن تقصیر من نیست که.
;-)

.....

@پاپیون
جواب تلفن شما رو تخم چشمامون حاجی.

.....

@unborn
باحالی از خودتونه رفیق

یک عدد ریحانه گفت...

مهندس به جان همسر جان من کامنت داشتم اینجا؟! کلس تعریف کرده بودم . کلی خندیده بودم؟! کجاست؟؟؟ :(

سراب ساز سودا ستیز گفت...

ممنون از لبخند جمعه شبی. جوابهای هوشمندانه ای بود. موفق باشید جناب مهندس.

قطره گفت...

دعوت نکردی اما خوشم امد این نطفه عقیمت رو بارور کنم :D

فندق 70 کیلویی گفت...

مهندس کلا حال نکردی با کامنت های من ؟ :(
من یک کامنت در مورد نان های زیر کباب در خاندانمان گذاشته بودم و کلی تبریک
گفته بودم که باجناق دار نمیشی و راحتی!
حالا خلاصه که ما ارادت داریم! :)

عاطفه گفت...

خیلی جالب بود جوابات مهندس!! خنده بر لبانمان آمد:)ولی من که آخرش نفهمیدم ربط تو با پنگول چیه؟

Glass Snow Ball گفت...

جواب هایتان بسی منطقی بود........ ای ول!!!

کاغذ کاهی (نازگل) گفت...

یعنی بلند گفتم الهی وقتی توضیح اشک رو خوندم !
خیلی با حال بود آقای کمالی :دی ... پس برای همین الان به شدت کیفوری !!

میگم پس برنامه مجدد چین رفتن رو کنسل کردی و به مصرف داخلی قراره روی بیارین !! لوووووووول

سبک جدید گفت...

عالی ی ی ی ی ی ی ی ی کمته!!!
خیلی باحال بود! اول صبحی کلی خندیدم!
بیوشیمی هم برای من حکم فیزیک دو تو داره!
اونقدر کابوسه که نگو
یه بار حذفش کردم یه بار با 9 افتادم
این ترمم نمیدونم چیکارش کنم!!!!


موفق باشی

پیچولیده در وجود خویش گفت...

جواب های زیرکانه ای بود.و از اون جواب که به اشک داده بودی فیض مضاعف بردیم بسی.
در مورد کمالی جون هم بسیار موافقم.
خدا توفیقتان دهاد.

سوفی گفت...

دلم خیلی واسه اون بچه سوخت ... من اگه بچه داشتهم نه مهد کودک میذاشتمش نه مدرسه...این دوباری که فرمودین دل شیکوندین به نظرم خیلی کم بود پارسال بیشتر از اینا میشد دل شیکوند...

ناشناس گفت...

@یک عدد ریحانه
وقتی قسم می خوری آدم شک می کنه.
لووووووووول

.....

@سراب ساز سودا ستیز
ارادتمندیم خفن ناک

.....

@قطره
لطفی به حالش می کنی.گناه داشت.
;-)

.....

@فندق 70 کیلویی
باور کردم که انگاری بلاگر داره کامنت ها رو می خوره

.....

@عاطفه
دیگه از اون که گفتم ساده تر؟

.....

@Glass Snow Ball
ایول به حضور شما. ممنونم.

.....

@کاغذ کاهی (نازگل)
بالاخره چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه بانو.

همین بود دیگه نه؟

.....

@سبک جدید
خداوند تو را از شر بیوشیمی حفظ کناد فرزندم.

.....

@پیچولیده در وجود خویش
گناه داشت بنده خدا. داشت داغون می شد.
بعد تو فیض بردی؟ عجبا

.....

@سوفی
ایول تیریپ خانواده مخملباف و اینا دیگه نه؟
;-)
در مورد دل شکوندن هم وسعمون در همین اندازه بود. شرمنده.
;-)

حیاط خلوت گفت...

آره سمپاد واقعاً مزخرف بود...
من فقط دوستهای فوق العاده ای پیدا کردم اون زمان
بقیه ش صفر!

چه روند پیچیده ای داشتی شما و عیال :))

ناشناس گفت...

خوندم حاجی. این نون زیر کباب یکی ار ضرب المثل های مورد علاقه منه. فکر کنم اولین بار از رفیقت شنیدم. خدا قسمت کنه.
میگم اگه زن آدم دو تا خواهر زن داشته باشهٰ اون یکی چی میشه؟ لابد میشه گوجه!؟ یا مثلا سماقی، پیازی چیزی؟؟

*تخته شاسی

ناشناس گفت...

@حیاط خلوت
دوستای اون دوره رو هم دیگه نمی بینم بدبختی.
گیر دادیااااااااااااااااااا

.....

@تخته شاسی
تو حالا زنش رو بگیر.بعد چونه بزن سر خواهر زن.

نیگن گفت...

بیشتر از همه عشق و دروغ رو دوست داشتم .

ناشناس گفت...

@نیگن
نظر لطفتون بود که مرحمت فرمودید و خوندید

دوشیزه- متولد اسفند گفت...

هی عیال - عیال می کنید، نمی گید دل ما مجردا هم میخواد؟ مملکته واقعا؟

آیدین گفت...

اوخ مهندس من چقدر دوست دارم شرکت کنم !
با اون قسمت عشقت حال نکردم . یعنی چی دستمالی شده ؟ دستمالی نشده . کسی نمی تونه اصل عشق رو دستمالی کنه ولی می تونه با دستمال توالت اشتباه بگیره .

Unknown گفت...

ما كه رفتيم ليگ برتر

ارسال یک نظر